A webináron bemutatom azt a 3 lépéses módszert, mellyel Te is könnyedén megspórolhatsz csapattársaidnak és magadnak is napi 1-2 munkaórát. Cégedben mennyit ér egy munkaóra?
Mindezt úgy, hogy közben jelentősen csökken az adminisztráció, nő az értékesítésed hatékonysága, gyorsabb és átláthatóbb lesz a kivitelezésed, és a projektjeid is határidőre készülnek el mindig!
Hogyan érd el, hogy ezentúl minden projektet határidőre le tudj zárni és megszabadulj a rétestésztaként nyúló, végeláthatatlan feladatokról?
Hogyan érd el, hogy minden érdeklődőt, leadet egy helyen, pár perc alatt átláss és ezáltal növeld értékesítésed/értékesítési csapatod hatékonyságát?
Hogyan adj egy olyan rendszert a csapatod kezébe, amely valódi versenyelőnyt jelent cégednek és még a csapatod is könnyedén megtanulja, elfogadja a változást?
Hogyan tudj meg pár kattintással fontos információkat anélkül, hogy az átláthatatlan emailezékeket bogarásznád vagy kollégáid zaklatnád végeláthatatlan meetingekkel, hívásokkal?
Hogyan vezesd ad hoc, átláthatatlan excel hegyek helyett, egy konkrét központi helyről, adatvezérelten vállalkozásod
Az előadás után kérdezz-felelek!
Lehetőséged lesz feltenni kérdéseid a végén, minden kérdést megválaszolok, nem egy sablonos előadáson kell így résztvenned majd.
A nevem Katkics Zoltán. 6+ év multis (Exxon Mobil, Nissan) folyamatfejlesztési tapasztalattal és 10+ folyamatfejlesztési és digitalizációs projekttel a hátam mögött KKV szektorban (köztük több külföldi projekttel) bátran mondhatom, hogy összeállt egy olyan tudás, melynek bírtokában jelentősen tudom csökkenteni vállalkozások adminisztrációs terheit, megszüntetem a mindennapi tűzoltást, átláthatóvá varázsolom a projekteket és növelem az értékesíts hatékonyságát.
Katkics Zoltán – folyamatfejlesztési és digitalizációs specialista