CRM, Projektmenedzsment szoftver bevezetés (ClickUp, Trello, Monday)
Optimalizáljuk és automatizáljuk folyamataid a lead beérkezésétől, a értékesítésen és kivitelezésen át az újraértékesítésig.
Értékesítés, CRM, Projekt menedzsment a ClickUp szoftverrel
Optimalizáljuk és automatizáljuk folyamataid a lead beérkezésétől, a értékesítésen és kivitelezésen át az újraértékesítésig.
Belső munkafolyamat sztenderdizálás és automatizálás ClickUp szoftverrel (vagy egyéb szoftverekkl, pl.. Trello, Monday.com)
Szituáció: Beérkezik egy érdeklődő szolgáltatásodra/termékedre, ott elindul az értékesítés, majd a kivitelezés és végül megpróbálsz újra értékesíteni az ügyfélnek, vagy a korábban nemet mondó érdeklődőket keresed fel újra.
Képzeld el, hogy ez a folyamat könnyedén modellezhető és automatizálható, amivel akár napi 1 drága munkaórát megspórolhatsz minden egyes munkatársadnál és persze magadnál is a Click Up szoftver szoftverrel.
A már bizonyított, jól működő, másoknak már rengeteg időt és pénzt megtakarító rendszert segítek Neked is bevezetni vállalkozásodba!
1. Lead beérkeztetés
Automatizált érdeklődő fogadás, feladat kiosztás és kapcsolattartás az érdeklődővel.
2. Értékesítés
Automatizál értékesítési folyamatok, tiszta felelősségi viszonyok, rövidebb átfutási idő.
3. Kivitelezés
Gyors feladat átvétel az értékesítőtől, rövidebb projekt átfutási idő,egyszerű ügyfél informálás/kezelés.
4. Utánkövetés
Automatikus feladatkiosztás utánkövetésért és újraértékesítésért felelős kollégának, automatikus információmegosztás és magasab értékesítési számok!
Jelentkezz egy díjmentes, kötelezettség nélküli 30 perces konzultációra és ClickUp szoftverbemutatóra!
Mit kell tudni a ClickUp szoftverről?
A Click Up egy, a vállalkozások irányítását, átláthatóságát és automatizálását elősegítő projektmenedzsment szoftver. Használata rengeteg időt takarít meg használójának beépített automatizmusaival. Bármilyen feladat/projekt tervezése, menedzselése könnyedén kivitelezhető benne. Elérhető minden felületen: böngészőből, letöltve számítógépedről és mobilról is.
A Click Up segítségével könnyedén standardizálhatók a folyamatok, minden területen. Lehetőség van egy helyen tárolni minden információt és dokumentumot, amik segítségével könnyedén menedzselhető a vállalkozás mindennapi munkája.
Nincs többé elfeledett feladat, elkevert dokumentáció, megkésett projektek, haszontalan meeting és végeláthatalan levelezés!
Cserébe időt és pénzt takaríthatsz meg!
Értékesítés támogatás
Beérkezik az érdeklődés (akár egy ClikcUp formon keresztül), azonnal feladat, felelős és határidők csatolhatók hozzá. Folyamatosan értesítéseket kérhetsz, hogy ne felejts el egy megbeszélést sem. Pár kattintással delegálhatod is feladataid.
Projekt menedzsment
Nehézkes szokott lenni a feladat átadás egy megnyert ügyfél projektjével kapcsolatban. Meetingek, több körös levelezések kellenek, hogy az értékesítőtől a kivitelező csapathoz kerüljön az ügyfél. ClickUp segít, hogy pár kattintással közel nullára reduláld ezt a munkát. Később kivitelező csapatod könnyedén beoszthatja a feladatokat és felelősségi köröket határidőkkel, felesleges levelezések és meetingek nélkül.
CRM
Építs kiváló ügyfél élményt kezdve az értékesítéstől az újravásárlásig. Minden ügyfélről (és jelöltről) tárolj minden információt egy helyen. Állíts be emlékeztetőket, hogy soha ne maradjon el vagy késsen a következő lépés. Alakíts ki külön felületet, ahol az ügyfél láthatja, hol tart a projektje, ezzel spórolj meg sok hívást, emailt. És még ezer másik lehetőség rejlik előtted, csak ki kell használni.
Automatizálás
Egy cég működésében rengeteg ismétlődő és időigényes feladat keletkezik. Ezek mind-mind automatizálhatók a ClickUp segítségével.
Jelentkezz egy díjmentes, kötelezettség nélküli 30 perces konzultációra! ClickUp szoftverbemutatóra
Milyen eredményekre számíthatsz?
- Automatizált és optimalizált folyamatok az érdeklődőtől az újraértékesítésig.
- Napi akár egy óra megspórolt munkaóra munkatársanként.
- Nincs több elhúzódó és felesleges meeting és többkörös levelezés
- Átlátható és hatékony értékesítési folyamat
- Könnyű delegálási folyamat pár kattintással
- Minden információ, dokumentum egy helyen
- Hatékony és gyors információátadás területek között
- Átlátható projektek, gyorsabb kivitelezés
- Magasabb ügyfélélmény --> újravásárlás és több ajánlás
- A még nem vásárolt leendő ügyfelek tudatos utánkövetése
- Ismétlődő feladatok 99%-os automatizálása
Jelentkezz egy díjmentes, kötelezettség nélküli 30 perces konzultációra és ClickUp bemutatóra!
Jelentkezz egy 30 perces INGYENES konzultációra és szoftverbemutatóra!
Mi fog történni a jelentkezés után?
1. lépés: jelentkezés
A ‘Jelentkezem’ gombra kattintva töltsd ki az adatlapot, foglalj egy időpontot és keresni foglak a választott időpontban.
2. lépés: online megbeszélés
Átbeszéljük pontosan mire van szükséged, felmérem a pontos igényeket, megválaszolom kérdéseid és vázolom a javasolt bevezetési folyamatot, valamint igény szerint ClickUp szoftverbemutatót is tartok.
3. lépés: árajánlat prezentálás
A megbeszéltek alapján prezentálom a részletes árajánlatot, amit igény esetén telefonon is prezentálok.