Google Workspace: első lépések, beállítási útmutató

A következő pár sorban bemutatom, hogyan tudsz könnyedén regisztrálni a Google Workspace rendszerébe. Lépésről lépésre útmutató következik:

  1. lépés: Keresd fel a Google Workspace felületét és kattints a “Próbálja ki ingyen” gombra (vagy “getting started”, ha angolul csinálod.)
  2. Töltsd ki a rövid űrlapot és kattints a tovább gombra
  3. Töltsd ki a kapcsolattartási adatokat és kattints a tovább gombra.
  4. Szükséged lesz egy domain névre, hogy Google Workspace fiók tudj nyitni. Számos jó szolgáltató van Magyarországon, de ha ajánlani kell, akkor nézd meg őket és náluk vásárolj domain nevet. Válaszd, hogy már van domain neved és kattintsd a tovább gombra.
  5. Írd be a domain neved (domainneved.hu formátumban) és kattints a tovább gombra.
  6. Erősítsd meg, hogy a megadott e-mail címet szeretnéd használni.
  7. Következő oldalon add meg a felhasználóneved és a jelszavad, amit a jövőben szeretni használnál.
  8. A következő oldalon beállíthatod, hogy milyen pénznemben szeretnél fizetni és kattints a tovább gombra
  9. Itt kell megadnod a bankkártya adatokat. Teljesen biztonságos, a 14 nap után fog először pénz levenni a számládról, de addig, ha nem tetszik, egyszerűen lemondhatod a szolgáltatást.
  10. Kész is! Elkészült a fiókod
  11. Kezd el hitelesíteni a domained és a szabd testre a rendszert.

Ha elakadtál vagy csak nem akarsz foglalkozni a beállítással, a fiók létrehozásával. Esetleg bizonytalan vagy és biztonságosabbnak gondolod, ha egy szakértő végzi el a beállításokat, akkor nézd meg az alábbi szolgáltatást! 

———————–
Szeretnéd tudni milyen digitalizációs lehetőségeid vannak, illetve milyen CRM rendszer való cégednek? 

Gyere el egy 30 perces, ingyenes konzultációra! Kattints ide vagy a lenti gombra és foglalj egy számodra alkalmas időpontot! 

Tetszett a cikk? oszd meg!

Facebook megosztás!
LinkedIn megosztás!
Kinyomtatom!
Elküldöm üzenetben (email)!

Még ez is érdekelhet - további blogcikkek

Hogyan növeld céged profitját digitalizációval 3 lépésben?

Ebben a cikkben azt a témakört fogjuk végigjárni, hogy hogyan kezeld egy helyről, átláthatóan az értékesítési folyamatod a lead beérkezésétől a megvalósítás lezárásáig (számlázásig), miközben időt takarítasz meg (átlagosan napi 1-2 munkaórát) és növeled az értékesítésed sikerességét (legalább 10%-al magasabb lezárási arány!), megszerzett ügyfelek számát (ergo bevételt növelsz) a digitalizáció segítségével.

Tovább olvasok

Digitalizációs stratégia megalkotása

A jó és sikeres projekteket (bárhol az életben), mindig megelőzi egy tervezési szakasz, ahol stratégiát alkotunk, ami alapján döntéseket hozunk és cselekedünk. Nincs ez másképp a digitalizációnál sem, elengedhetetlen! Nézzük, miből áll a betonbiztos digitalizációs stratégia.

Tovább olvasok
Katkics Zoltán

Katkics Zoltán

Digitalizációs és CRM szakértő

Írj egy kommentet!

small_c_popup.png

Let's have a chat

Contact us!